Prowadzić sklep internetowy może każda osoba, która chce to robić. Nie ma tutaj bezpośredniego kontaktu z klientem tylko jest sprzedaż wysyłkowa. Do daje nam możliwość nieco obniżenia cen, a dlaczego? Nie potrzebujemy wynajmować pomieszczenia, w którym będzie sklep. Cena takie wynajmu jest dość wysoka i zależna od tego gdzie mieszkamy. Jeśli jest to stolica naszego kraju albo jakakolwiek galeria w mieście to trzeba będzie liczyć się z tysiącami złotych.

Do tego dochodzą pozostałe opłaty, a zatem trzeba będzie naprawdę dużo zarabiać żeby się można było utrzymać. W przypadku sklepu internetowego tego problemu nie mamy i można tych kosztów uniknąć. Potrzebne nam jest tylko miejsce gdzie będzie można magazynować towar, ale to też wszystko jest zależne od tego, co sprzedajemy. Czasami jest tak, że sprzedajemy i wysyłamy wiadomość do firmy, z która współpracujemy, a oni paczkę wysyłają bezpośrednio do naszego klienta.

Można w ten sposób sobie ułatwić do zadanie i na pewno wiele na tym dla siebie zyskamy. Ile? Trudno jest powiedzieć, bo przecież nasz sklep będzie jednym z setek innych chyba, że mamy w ofercie coś niszowego, co nie jest tak popularne wtedy klienci znajdą nas o wiele szybciej.

Rozpoczynamy sprzedaż

Jeśli otworzyliśmy właśnie sklep internetowy, ale ruch w nim jest znikomy to oznacza, że trzeba będzie się w odpowiedni sposób promować. To jedyne i bardzo potrzebne rozwiązanie. Sklep żeby był bardzo wysoko w wyszukiwarce internetowej to musi być pozycjonowany. Tutaj zaczynają się koszty, bo może to nas kosztować kilkaset złotych na miesiąc.

Pozycjonowanie efekty przynosi dopiero po kilku miesiącach. To, dlatego jeśli wpadniemy na pomysł ze sklepem warto będzie od razu zacząć tę stronę pozycjonować. Tym samym w dniu otwarcia będziemy o wiele lepiej przygotowani i na pewno wiele na tym zyskamy, bo ilość klientów będzie o wiele większa. Nie wszyscy, którzy wchodzą na nasze strony internetowe sklepu są klientami. Wiele osób wchodzi żeby się przyglądać, co mamy, mogą w łatwy i szybki sposób porównać wszystkie oferty.

Jeśli nasza jest korzystna to na pewno z niej skorzystają. Prowadząc sklep trzeba stawiać na szybki kontakt, jeśli tego chce klient. Ludzie lubią, jeśli odpisuje im się w kilka minut, a nie trzeba na to czekać cały dzień, a czasami wcale. Łatwo nie jest przebić się przez konkurencje, dlatego naszym sposobem na to będzie, jakość. Sprzedajemy coś w dobrej cenie, ale nigdy nie schodzimy z jakości bo wtedy klienci bardzo szybko się od nas odwrócą i niestety sklep zacznie podupadać.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here