Jeśli Twoja marka, firma oferuje produkty dla kobiet, to koniecznie zapoznaj się z tym skutecznym poradnikiem. Dzięki niemu poznasz kilka ważnych zasad i trików, które sprawią, że dzięki Dniu Kobiet zwiększysz swoje przychody i sprzedaż produktów.
Zobacz też: https://www.citeam.pl/dzien-kobiet-mila-powtorka-z-historii/
Zacznij wcześniej
Mimo, że Dzień Kobiet przypada na 8 marca, to wykorzystanie tego dnia do promocji sklepu, produktów czy marki trzeba rozpocząć wiele wcześniej. W zależności od typu produktów i ich ilości, skali działania firmy i ilości odbiorców, klientów – może to być nawet 1-2 miesiące wcześniej. Nie jest jednak błędem wykorzystanie kilkutygodniowego czy kilkudniowego wyprzedzenia. Chodzi tutaj o to, aby już dużo wcześniej komunikować odbiorców, że w Twojej marce coś będzie się działo, że będzie atrakcyjna promocja itd. Pamiętaj, że odbiorca zapamiętuje komunikat dopiero, gdy zobaczy go kilka razy. Pozwól więc, aby Twój odbiorca miał szansę zobaczyć go kilkukrotnie.
Szata graficzna
Przygotuj swoją stronę pod kątem wizualnym. Wymień grafiki na bardziej kobiece, nawiązujące do Dnia Kobiet; dodaj banery, nowe oprawy produktów, które chcesz sprzedawać w wyjątkowej okazji ze względu na ten wyjątkowy dzień. To bardzo ważne, aby ktoś wchodząc do Twojego sklepu wiedział, że szykujesz coś specjalnego z okazji tego dnia.
Spójność i social media
Warto też poruszyć dwa inne tematy. Najpierw skupmy się na social mediach. Powinny one być tak samo ,,zmienione’’ i prowadzone jak sklep online. Otóż już dużo wcześniej informuj swoich odbiorców, że planujesz coś wyjątkowego na Dzień Kobiet, komunikuj to wielokrotnie tak, aby zapadło to w głowach odbiorców.
Dobrym sposobem jest wybranie kilku motywów przewodnich, grafik, kolorów i w całej takiej kampanii wykorzystywanie właśnie ich. Dzięki temu, gdy odbiorca już kilka razy zobaczy dany komunikat w konkretnej oprawie graficznej, a później ponownie będzie miał z nim styczność – będzie wiedział, że jest on związany z Twoją marką i Twoją kampanią. Ta zasada spójności jest ważna nie tylko w kontekście mediów społecznościowych, ale również na stronie www, sklepie online i w innych miejscach, w których promujesz markę.
Przeczytaj też: http://www.starovka.pl/irlandia-co-zobaczyc-w-tym-kraju/