Wyróżnienie firmy na tle konkurencji, szczególnie w sektorze e-commerce, ma kluczowe znaczenie pod względem rozwoju jej działalności. Firmy prowadzące sprzedaż wysyłkową powszechnie wykorzystują taśmy klejące z logo. Ich zadaniem jest przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa wysyłanym produktom. Ponadto to także świetny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zasygnalizowanie zaangażowania i profesjonalnego podejścia do klienta.
Rozpoznawalność marki – dlaczego ma tak ogromne znaczenie?
Branża e-commerce charakteryzuje się dynamicznym rozwojem i niemal codziennie pojawiają się coraz to nowe sklepy internetowe. Rozpoznawalność marki i wyróżnienie się spośród pozostałych firm w branży jest możliwe dzięki personalizacji opakowań. Paczka oklejona taśmą klejącą z logo staje się rozpoznawalna nie tylko dla kupującego, ale również dla wszystkich osób, które obsługują ją podczas transportu. Pozytywny wizerunek marki buduje również wysoka estetyka opakowania, a tego nie zapewnimy, wykorzystując tradycyjną taśmę klejącą w kolorze brązowym. Opakowanie oznakowane taśmą klejącą z logo będzie promować firmę, a w rezultacie zyska ona większe grono zaufanych klientów.
Korzyści wynikające ze stosowania taśm klejących z logo
Spersonalizowana taśma klejąca staje się już niemal standardem wśród firm prowadzących sprzedaż wysyłkową. Taśmy klejące z logo cieszą się sporą popularnością między innymi dlatego, że stanowią niedrogie narzędzie promocji. Inwestycja w takie taśmy nie wymaga wysokich nakładów finansowych, ale przynosi widoczne efekty przekładające się na zyski firm. Pozostałe korzyści przedstawiono poniżej.
Gwarancja bezpieczeństwa dla wysyłanych produktów
Jakościowa i trwała taśma klejąca z logo w odpowiedni sposób zabezpieczy wysyłany towar przed uszkodzeniem mechanicznym czy działaniem warunków atmosferycznych. Zaklejenie opakowania taśmą klejącą z logo sprawi, że ryzyko jej samoistnego otwarcia czy dostępu nieuprawnionych osób będzie minimalne. Klient zyskuje dzięki temu pewność, że zakupione towary trafią do niego w nienaruszonym stanie. Tym samym wizerunek marki zapada w jego pamięci, wzrasta zaufanie do sprzedającego, a jednocześnie rośnie liczba zadowolonych klientów.
Indywidualny przekaz do odbiorcy
Taśma klejąca z logo to nie tylko ochrona dla zawartości opakowania. Oklejenie opakowania taśmą z nadrukowaną informacją sprawia, że staje się ono również nienachalnym nośnikiem reklamy. Taśma klejąca z logo jest jednym z elementów strategii marketingowej. Tak zabezpieczone opakowanie jest dobrze widoczne dla odbiorcy przesyłki, ale również dla wszystkich osób stykających się z paczką. Taśma klejąca z logo prezentuje wartości firmy oraz jej działalność. Można na niej dodatkowo umieścić inne kluczowe dla firmy informacje, np. dane kontaktowe, aktualne promocje czy spersonalizowany komunikat do odbiorcy, który pozwoli poczuć mu się wyjątkowo.
Zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta
Odbiorca, który otrzymuje dobrze zabezpieczoną przesyłkę, ma pewność, że jego zakupy dotrą do niego bezpieczne. Ponadto od razu identyfikuje nadawcę przesyłki. Odpowiednio, a zarazem estetycznie zapakowany towar, świadczy o profesjonalizmie sprzedawcy i jego zaangażowaniu. Takie podejście skłania odbiorcę do ponownych zakupów. Warto podkreślić, że zadowolenie klienta przekłada się na opinie o firmie i tym samym rośnie szansa dotarcia do nowych odbiorców.
Zainwestuj w jakościowe taśmy z nadrukiem od TCM Service!
Przy wyborze dostawcy taśm z nadrukiem warto stawiać na firmy z doświadczeniem. TCM Service od ponad 30 lat oferuje swoim klientom jakościowe taśmy z nadrukiem, idealnie dostosowane do ich osobistych preferencji. Za solidne wykonanie taśm i nieścieralny nadruk odpowiada nowoczesny park maszynowy oraz najlepsze surowce użyte w produkcji. TCM Service to także gwarancja fachowego doradztwa, indywidualne podejście do klienta oraz przejrzyste warunki współpracy, korzystne dla obu stron.