Możesz ubezpieczyć min:  Tablety,  Smartfony,  Laptopy,  Aparaty fotograficzne, Telewizory

A oto Twoje korzyści z ubezpieczenia sprzętu

Szybka pomoc.

W prosty sposób możesz zgłaszać szkodę lub stratę online, całodobowo.
Bezzwłocznie zapewniamy naprawę, odszkodowanie lub zwrot.

Kompletna ochrona.

Nie istotne, czy chodzi o uszkodzenie, stłuczenie, zalanie lub utratę na skutek kradzieży.
Zakres świadczeń  ubezpieczeń wykracza daleko poza świadczenia gwarancji i rękojmi.

Przejrzysta umowa.

Wszystkie ubezpieczenia mają stały okres obowiązywania,
który nie przedłuża się automatycznie. Płacisz tylko raz i możesz
samodzielnie określić czas obowiązywania umowy.

Proste zawieranie umowy.

Przy pomocy zaledwie kilku kliknięć możesz w każdej chwili ubezpieczyć to,
co jest dla Ciebie ważne. Potrzebujemy jedynie twój adres e-mail i tylko jedną
informację o produkcie.

Usługa jest zintegrowana ze sklepem klient dokonując zakupu na
wybrany produkt wykupuje ubezpieczenie widoczne w koszyku zakupowym



Ubezpieczeniu podlegają wybrane kategorie produktów w sklepie w tym:

  • Tablety
  • Smartfony
  • Laptopy
  • Aparaty fotograficzne
  • Sprzęt RTV: odbiorniki telewizyjne
  • Sprzęt audio: urządzenia HI-FI
  • Komputery oraz inne urządzenia elektroniczne
  • Przedłużenie gwarancji dla sprzętu AGD, urządzeń ogrodniczych, grzewczych i narzędzi



  


Zakres ubezpieczenia

  • Upadek, stłuczenie
  • Zalanie cieczą
  • Błędy w obsłudze
  • Pożar, uderzenie pioruna, eksplozja, implozja,. przesilenie, indukcja, zwarcie
  • Sabotaż, wandalizm (działanie osób trzecich)
  • Kradzież (opcjonalnie)


Usługa obejmuje;

  • Uszkodzenia: zwrot kosztów naprawy
  • Szkoda całkowita: odszkodowanie pieniężne
  • Kradzież: odszkodowanie pieniężne
  • Ubezpieczenie na okres 12 miesięcy
  • Umowa wygasa automatycznie



Jak wykupić ubezpieczenie ?

  1.png   Kupuj to co lubisz
          
  2.png W koszyku wybierz dodatkowe ubezpieczenie2.png     

   3.png  Wypełnij prosty formularz   

    4.png    Zapłać wyliczoną kwotę

   5.png   Odbierz potwierdzenie mailowe
 

  6.png   Ciesz się dodatkowym ubezpieczeniem!

   

klikochr.jpg

FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Jakie urządzenia mogę ubezpieczyć w Klikochron?

Dzięki naszemu assistance dla elektroniki mobilnej masz możliwość kompleksowego ubezpieczenia twojego smartfona,
tabletu, notebooka oraz twojego aparatu fotograficznego od zagrożenia uszkodzenia oraz kradzieży.

Czy mogę również ubezpieczyć subwencjonowany telefon komórkowy i jaką cenę nowego urządzenia mam
podać podczas zawierania umowy?


Oczywiście masz możliwość ochrony twojego smartfona subwencjonowanego na podstawie umowy o usługach sieci
komórkowej. Jednak jako cenę nabycia w tym przypadku nie należy podawać subwencjonowanej ceny sprzedaży urządzenia,
zazwyczaj 3,00 PLN, tylko wyżej na podstawie niewiążących zaleceń dotyczących ceny sprzedaży urządzenia. Informacje te
możesz uzyskać przykładowo u producenta lub twojego sprzedawcy elektroniki. Często dokładna cena nowego urządzenia jest
również podana na fakturze, którą otrzymałeś wraz z urządzeniem.

Po jakim czasie mogę jeszcze ubezpieczyć moje urządzenie?

Możesz ubezpieczyć twoje urządzenie u nas jeszcze w przeciągu 6 miesięcy od momentu zakupu.

Jakie zagrożenia obejmuje assistance dla urządzeń?

Dzięki assistance dla urządzeń masz możliwość ubezpieczenia swojego urządzenia przed zagrożeniami uszkodzenia na skutek
upadku, pęknięcia, przedostania się płynów oraz szkód z powodu przepięcia (wyliczenie nie jest zamknięte). Ponadto możesz
opcjonalnie ubezpieczyć swoje urządzenie przed zagrożeniami prostej kradzieży, jak na przykład kradzież twojego urządzenia
z kieszeni spodni lub kurtki.

Jak długo mogę chronić moje urządzenie?

Umowa o assistance urządzenia zawarta przez Ciebie upływa automatycznie po wybranym przez Ciebie okresie czasu (1 lub2 lata).
Nie jest przy tym potrzebne wypowiedzenie z twojej strony. Przed upływem umowy skontaktujemy się z Tobą mailowo
i zaproponujemy przedłużenie twojej umowy o kolejne 12 miesięcy. Maksymalny okres obowiązywania umowy wynosi 36 miesięcy.

Czy mogę również ubezpieczyć moje urządzenia, gdy mieszkam za granicą?

Aktualnie umowę assistance dla urządzeń mogą zawierać tylko osoby z miejscem zamieszkania w Polsce.

Czy ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje również w przypadku mojego tymczasowego pobytu za granicą?

Ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje na całym świecie, dzięki temu jesteś również optymalnie ubezpieczony podczas urlopu.

Moje urządzenie jest uszkodzone. Co muszę zrobić?

Szkody możesz całkiem wygodnie i w każdej chwili zgłaszać bezpośrednio przez naszą stronę domową.
Po wypełnieniu elektronicznego
formularza zgłoszenia otrzymasz pocztą elektroniczną opracowane wcześniej zlecenie naprawy oraz dowód wysyłki. Zlecenie
naprawy przesyłasz razem z urządzeniem do partnerskiej firmy naprawczej, współpracującej z Klikochron. Nasz partner naprawy
jest równolegle informowany o uszkodzeniu twojego urządzenia i podejmuje pierwsze działania dla powstałej naprawy. Dzięki temu
mamy możliwość większą część napraw zakończyć w przeciągu 48 godzin.

Kradzież twojego urządzenia możesz oczywiście również zgłaszać na naszej stronie internetowej.

Jak skontaktować się z Klikochron?

W przypadku dalszych pytań jesteśmy oczywiście do twojej dyspozycji. Możesz się z nami skontaktować, wykorzystując poniższe
dane do kontaktu:

Przez e-mail:          support@klikochron.pl
Telefonicznie:         800707041 (pn. – pt., w godz. 9-18)

Ubezpieczony przez: